30 Ağustos 2014 Cumartesi

Tatile Doyulur mu ?

Mavinin esrarını çözen var mı aranızda ? Bu ferahlığı bana başka hiç bir manzara sağlamıyor küçükken denizin maviliğini gökyüzünden aldığını duyduğumda çok şaşırmıştım :)  bu sene tatilimizde her ne kadar doymasam da deniz kıyısında geçirdik çok şükür.Çok hayalim vardı hepsini tek tek yaptım her saatimi planlayarak geçirdiğim keyifli bir tatildi :) bu sene İstanbul da yağmur görmedik biliyorsunuz ki, tatile giderken en çok yağmur yağsın istedim. "Delimisin tatilde yağmuru ne yapacaksın?" dediğinizi duyar gibiyim :) ben severim yağmuru, bu sene çok özlemini çektim, tatilde doydum çok şükür. Bir insan yağmurda ne kadar hızlı sırıl sıklam olabilir ?sorusunun cevabını buldum mesela 3 saniye sürmüyor :) Şimdilik yazıma burada son veriyorum ama daha anlatacak çok şey var ....


1 yorum:

  1. ahh bende tatile doyulur mu diyebileceğim günleri bekliyorum şanslısınız :))

    YanıtlaSil