22 Mart 2014 Cumartesi

Lacivert Kap

Yeni diktiğim Kap la karşınızdayım. Cuma günü havanın sıcak olmasını fırsat bilerek hemen giydim açıkcası modelini karar vermem uzun sürdü bu nedenle kumaş elimde biraz bekledi ,sonunda diktim ve çok beğendim  umarım sizde beğenirsiniz.



Bu arada çekiliş devam ediyor katılmak için BURAYA alayım sizi resimdeki püsküllü kimonoyu kazanabilirsiniz :) Sevgiyle kalın... İnsatgaram dan takip etmek için: "esrkd" gelebilirisiniz...
Gömlek:Mango
Kap: Eska Moda
Ayakkabı:İnci

5 yorum:

  1. Rengi ve modeli cok guzel uymus kapsonlumu yada genis yakali galiba gule gule kullanin

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuşş rengine bittim

    YanıtlaSil
  3. ellerine saplık çok güzel olmuş bu modelin kamel renginde kaban dikmiştim... o büyük yakalarına bayılıyorum...lacivert baharlık çok güzel fikir. aslında güzel bişeyler olabilir bu kalıptan kolsuz yelek gibi :) güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  4. fiyatlarını öğrenebilir miyiz diktiklerinin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskamoda@hotmail.com mail atabilirsiniz.

      Sil