20 Şubat 2013 Çarşamba

Biraz Alışveriş Yapsak....

Nerdeyse bir aydır alışveriş yapmış değilim. Bu güzel itirafı ederken kendimle de gurur duydum bazen pintiliğim tutuyor ve alışverişe çıktığımda, ya modeli beğenmem yada fiyatına değmez diye düşünüp bi şekilde vazgeçecek bir bahane bulurum. Kotondan bu sefer boş dönemedim bahar renklerini görünce içimde bir heyecan bir heves birkaç birşey aldım fiyatlarda yeni sezon olmasına rağmen uygundu.


Resimlerimin kusuruna bakmayın cep telefonumla çektiğim için görüntü biraz problemli olabilir. Bu gömleği baharda ve yazda bol bol kullanacağım gibi gözüküyor içindeki envai çeşit renkle herşeye uyum sağlıcak gibi...


Kemerlerin renklerine bakın nasıl dayanabilirdimki ,tuniklerimle kemer çok kullanıyorum bol giymeyi sevdiğim için kemer toparlayıcı oluyor. Bu renkleride yazın sık sık kullanırım, fiyatı da uygun görünce kaçırmadım aldım. Kullanmak için sabırsızlanıyorum :)




Dolce Gabbana The One bayadır almak istediğim bir parfümdü ama almak için her gittiğimde fikrimin değişmesi için uğraşan çalışanlar yüzünden başka parfümle oradan ayrılıyor oluyordum. Hatta son gittiğimde çalışanın biri "The One herkes kullanıyor sıradanmı kokmak istersiniz " demişti.Sonunda gittiğim Sephora çalışanları çok iyilerdi ve rahatça parfümümü alıp geldim hatta bolca Lady Gaga Femme tester verdikleri için evin içinde bir koku karmaşası yaşanıyor bu sıralar :) Yalnız belirtmeden geçmiyim Layd Gaga Femme parfumu acayip kalıcı ve yayılan bir koku bir damlası bile sürüldüğü anda etrafa yayılıyor çok kalıcı gibi geldi alıp denesem mi acaba :) The One hakkında söylenecek söz yok, ben çok seviyorum içindeki değişken kokular çok hoşuma gidiyor her defasında farklı bir koku geliyor burnuma sanki....




Puzzle aldık.... Kardeşime bu ara çok hevesleniyorduk bu özel seriyide görünce aldık. Kız kardeşimle bu resme bayılırız halısınıda alırsak yapmaya başlıcaz inşallah :)  Bu da ortaya karışık bir yazı oldu inşallah keyifle okumuşsunuzdur ....

3 yorum: